Michał Jaksa
Dołączył: 10 Maj 2011
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 21:24, 10 Maj 2011 Temat postu: Propozycje rozwiązań organizacyjno-logistycznych |
|
|
Witam wszystkich,
zamieszczam krótkie podsumowanie zaprezentowanych propozycji mojego rozwiązania organizacyjno-logistycznego oraz dyskusji.
W trakcie prezentacji została przedstawiona geneza tego rozwiązania oraz z jakich problemów organizacyjnych wynika to rozwiązanie. Ogólny zarys tego rozwiązania to:
1. Wynajęcie przez mediatorów najbardziej obciążających sale (czyli mnie, Maję Grad oraz Annę Głowacką) pokoju 133. Prowadzenie mediacji w parach (MJ i MGC lub MJ i AG lub MGC i AG) tylko w pok. 133
2. Opłacanie czynszu za pok. 133 przez te 3 osoby (MJ, MGC, AG)
3. Wyposażenie na własny koszt (MJ, MGC i AG) pok. 133 tzn. w meble, sprzęt komputerowy, materiały biurowe itp.
4. Możliwość korzystania ad hoc z pok. 133 przez innych mediatorów w razie zaistniałych sytuacji.
5. Zgoda na nieodprowadzanie 10% wynagrodzenia z mediacji od tych 3 osób.
W trakcie prezentacji oraz dyskusji powyższe rozwiązanie było bardziej szczegółowo prezentowane i dyskutowane.
W ramach prezentacji rozwiązania oraz dyskusji ustaliliśmy, że występuje grupa problemów, które dla części osób są utrudnieniem w sprawnym przeprowadzeniu mediacji.
Do problemów tych zaliczono:
- trudność w umówieniu mediacji,
- trudność w zarezerwowaniu sali z powodu braku internetu oraz zapełnienia sal,
- braku możliwości napisania, wydrukowania, poprawienia na komputerze ugody,
- brak dostępności sal, co powoduje problem z umówieniem terminu mediacji (odległe terminy),
- brak możliwości zakończenia mediacji w miesięcznym terminie z przyczyn organizacyjnych,
- blokowe umawianie stron ułatwia organizację mediacji, ale blokuje sale,
- dezorganizacja pracy osoby dyżurującej.
W ramach dyskusji było analizowane także rozwiązanie wynajęcia przez oddział (w ramach korzystania przez wszystkich członków oddziału) pok. 133 i rozwiązania ww. problemów od strony technicznej (np. internet, drukowanie). Wiąże się to z analizą zdolności finansowych oddziału (czy oddział stać na zwiększony czynsz i wydatki na sprzęt).
Na spotkaniu ustalono, że temat tych rozwiązań zostanie umieszczony na forum, aby wszystkie zainteresowane mogły wypowiedzieć się, ale głównie w celu umożliwienie zgłaszania konstruktywnych rozwiązań przez wszystkich członków oddziału.
Temat rozwiązań organizacyjnych proponuję także omówić po Walnym Zebraniu w dn. 23.05.2011 r.
Ogólne pytanie: jakie macie propozycje rozwiązań, aby poradzić sobie z powyższymi problemami?
Pozdrawiam, Michał J
Post został pochwalony 0 razy
|
|