Forum Forum mediacji i mediatorów Strona Główna Forum mediacji i mediatorów
Forum mediatorów i nie tylko...
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Propozycje rozwiązań organizacyjno-logistycznych

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum mediacji i mediatorów Strona Główna -> Sprawy organizacyjne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michał Jaksa




Dołączył: 10 Maj 2011
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:24, 10 Maj 2011    Temat postu: Propozycje rozwiązań organizacyjno-logistycznych

Witam wszystkich,
zamieszczam krótkie podsumowanie zaprezentowanych propozycji mojego rozwiązania organizacyjno-logistycznego oraz dyskusji.

W trakcie prezentacji została przedstawiona geneza tego rozwiązania oraz z jakich problemów organizacyjnych wynika to rozwiązanie. Ogólny zarys tego rozwiązania to:
1. Wynajęcie przez mediatorów najbardziej obciążających sale (czyli mnie, Maję Grad oraz Annę Głowacką) pokoju 133. Prowadzenie mediacji w parach (MJ i MGC lub MJ i AG lub MGC i AG) tylko w pok. 133
2. Opłacanie czynszu za pok. 133 przez te 3 osoby (MJ, MGC, AG)
3. Wyposażenie na własny koszt (MJ, MGC i AG) pok. 133 tzn. w meble, sprzęt komputerowy, materiały biurowe itp.
4. Możliwość korzystania ad hoc z pok. 133 przez innych mediatorów w razie zaistniałych sytuacji.
5. Zgoda na nieodprowadzanie 10% wynagrodzenia z mediacji od tych 3 osób.
W trakcie prezentacji oraz dyskusji powyższe rozwiązanie było bardziej szczegółowo prezentowane i dyskutowane.

W ramach prezentacji rozwiązania oraz dyskusji ustaliliśmy, że występuje grupa problemów, które dla części osób są utrudnieniem w sprawnym przeprowadzeniu mediacji.

Do problemów tych zaliczono:
- trudność w umówieniu mediacji,
- trudność w zarezerwowaniu sali z powodu braku internetu oraz zapełnienia sal,
- braku możliwości napisania, wydrukowania, poprawienia na komputerze ugody,
- brak dostępności sal, co powoduje problem z umówieniem terminu mediacji (odległe terminy),
- brak możliwości zakończenia mediacji w miesięcznym terminie z przyczyn organizacyjnych,
- blokowe umawianie stron ułatwia organizację mediacji, ale blokuje sale,
- dezorganizacja pracy osoby dyżurującej.

W ramach dyskusji było analizowane także rozwiązanie wynajęcia przez oddział (w ramach korzystania przez wszystkich członków oddziału) pok. 133 i rozwiązania ww. problemów od strony technicznej (np. internet, drukowanie). Wiąże się to z analizą zdolności finansowych oddziału (czy oddział stać na zwiększony czynsz i wydatki na sprzęt).

Na spotkaniu ustalono, że temat tych rozwiązań zostanie umieszczony na forum, aby wszystkie zainteresowane mogły wypowiedzieć się, ale głównie w celu umożliwienie zgłaszania konstruktywnych rozwiązań przez wszystkich członków oddziału.

Temat rozwiązań organizacyjnych proponuję także omówić po Walnym Zebraniu w dn. 23.05.2011 r.

Ogólne pytanie: jakie macie propozycje rozwiązań, aby poradzić sobie z powyższymi problemami?

Pozdrawiam, Michał J


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum mediacji i mediatorów Strona Główna -> Sprawy organizacyjne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin